זכינו לארח במרכז למורשת הדרוזים בישראל את שר הכלכלה והתעשייה, ח״כ ניר ברקת, בליווי ח״כ עפיף עבד, נציג המיעוטים בכנסת.
הביקור כלל סקירה מקיפה על פעילות המרכז בתחומי המחקר, החינוך והתרבות, לצד הצגת המוזיאון ההולך ונבנה, הספרייה והארכיון הלאומי. השר התרשם מהחזון ומהעשייה הענפה למען שמירת המורשת הדרוזית והנגשתה לציבור הרחב.
מנכ״ל המרכז, עו״ד מחמוד שנאן, סיכם את המפגש בדגש על המשך הדרך: חיזוק הקשרים ושיתופי הפעולה בין העדה הדרוזית למדינת ישראל, לצד מחויבות עמוקה לשימור המורשת ולפיתוחה כגשר בין עבר מפואר לעתיד מבטיח.
בצד העשייה המקומית, אנו מרכינים ראש גם אל מול המתרחש בא-סווידא, מביעים דאגה כנה לאחינו שם, ומחזקים את ידי בני העדה הנאבקים על חירותם, כבודם ועתידם.
תודה לשר ניר ברקת ולח״כ עפיף עבד על תשומת הלב והפרגון; יחד נמשיך לפתח, לשמר ולהעצים את המורשת הדרוזית לדורות הבאים…