סדנאות בנושא "בריאות האישה"

סדנאות בנושא "בריאות האישה"
בהשתתפות מרשימה של נשים דרוזיות משני הכפרים כסרא וכפר-סמיע, נערכו סדנאות בנושא "בריאות האישה" שמטרתן להעלות את המודעות ולחזק את הידע אצל הנשים וגם לכוון אותן להכיר את הגוף שלהן ולהבין אותו, ולעודד אותן לקחת אחריות אישית על שמירה על הבריאות שלהן.
המרכז למורשת הדרוזים בישראל, ובראשו מנכ"ל המרכז עו"ד מחמוד שנאן, מברך על תוכניות חשובות מסוג זה ותומך בהן בשל תרומתן הגדולה לחברה על כלל רבדיה.
תודה מיוחדת למרכז המורשת על שם ד"ר סלמאן פלאח ז"ל, ולרעייתו גב' כמיליא פלאח, על קבלת פנים ואירוח מושלמים, ותודה רבה למרכז עוצמה – בכפר כסרא סמיע, ולמרכזת המרכז גברת סחר חטיב, לעמותת "אחת מתשע" על שיתוף פעולה פורה ומוצלח, ולאחות הנאא' חלאג' על הרצאה מקצועית ומעניינת שנתנה!

מבט על

הדרוזים בישראל

ההתיישבות הדרוזית בישראל נחשבת לשלישית בגודלה, מבחינת מספר התושבים, בעולם כולו. הדרוזים בישראל (בני דת הייחוד) מהווים עדה דתית מגובשת, המונה כ- 147 אלף בני אדם, שפתם הינה ערבית ותרבותם ערבית-ייחודית (מונותאיסטית). הדת הדרוזית מוכרת באופן רשמי, על ידי מדינת ישראל, מאז שנת 1957 כישות אחת בעלת בתי משפט והנהגה רוחנית משלה. הדרוזים בישראל חיים כיום בתוך עשרים ושניים כפרים הנפרשים בגליל, בכרמל וברמת הגולן. שני היישובים הדרוזים הגדולים ביותר מבחינת מספר תושבים הם ירכא (16.9 אלף תושבים) ודלית אל-כרמל (17.1 אלף תושבים).

0 K

דרוזים בישראל

0 +

תושבים בדאלית אלכרמל, היישוב הכי גדול בישראל

0

סטודנטים דרוזים בשנת הלימודים 2019/2020 במוסדות להשכלה גבוהה